tisdag 6 november 2012

Har en så spännande helg framför mig!!
Fjärilarna fladdrar i magen!!

2 kommentarer:

  1. Vi på North Bend6 november 2012 kl. 09:38

    Här fladdrar det också! Tänker mycket på de små
    glittrande juvelerna och håller tummarna stenhårt!!
    Kommer säkert gå bra för Du är så duktig Petra och har fantastiska hundar från Näckrosdammens finfina kennel! Jobbar tyvärr, annars hade jag åkt för tt känna stämningen, fast det är ju en del som är skönt att slippa. :o)
    Lycka till alla Näckrosdammmens lyckliga valpköpare!!!!!!

    SvaraRadera
  2. Känns bra med lyckönskningar från er på North Bend, det behövs. Hos mig är det inte fjärilar som fladdrar snarare stora fiskmåsar som far runder. Fattar inte varför jag blir så nervös innan, varje gång. Jag vet ju att när jag väl kommer dit så är det bara en superroligt äventyr. Suck. Ska bli kul och få se en hel del Näckrosdamms godingar...Undrar hur Selma ska fungerar utan sin flock...

    SvaraRadera